Wereldreis - Reisverslagen van Anneloes - WaarBenJij.nu Wereldreis - Reisverslagen van Anneloes - WaarBenJij.nu

Wereldreis

Ja , ja het is dan zover om dromen achterna te gaan. Banen heb ik opgezegd, plannen zijn gemaakt... mijn wereldreis kan beginnen! Eerst ga ik een reis begeleiden in Vietnam via Sawadee reizen. Vanaf september 2017 vlieg ik zelf eerst naar Azië en ga daarna werken in Australië. Waar ik verder terecht ga komen, wordt een groot avontuur, dus ik hoop jullie door middel van waarbenjij.nu op de hoogte te houden!

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2018

Nepal: namaste and up... up...

16 Mei 2018

New Zealand: the land of the misty mountains

20 Februari 2018

Tasmania: walking in a cold wonderland

03 December 2017

Australia: welcome to the outback

04 November 2017

Laos, Cambodia & Thailand: same same but different
Anneloes

Dit zijn de avonturen die ik beleef tijdens verre reizen richting andere continenten. Ik hou een blog bij om een teken van leven te geven en natuurlijk om mijn avonturen met jullie te delen! :)

Actief sinds 27 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12224

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 19 Juni 2015

Nieuw-Zeeland en Australië

19 Juli 2017 - 30 November -0001

Wereldreis

Landen bezocht: