Voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Anneloes - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Anneloes - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

10 Juli 2017 | Nederland, 's-Gravenzande

Het gaat echt gebeuren. De knoop is doorgehakt en het werk heb ik achter mij gelaten. Wat was het een gekke week, vol afronding en afscheid van collega's. Afgelopen jaren heb ik hard gewerkt en heb ik ook veel nieuwe dingen geleerd. Toch bleef het kriebelen, de wereld zien en het avontuur opzoeken. Na heel lang wikken en wegen ga ik het nu dan eindelijk doen. Vanaf september vlieg ik voor onbepaalde tijd weg en zie ik wanneer ik terug keer. Wat dat met zich meebrengt, is heel veel voorbereiden. "Welke kleren neem ik mee, hoe zit dat met verzekeringen, welke vaccinaties moet ik dan hebben, voor welke landen moet ik een visum regelen, welke plekken ga ik bezoeken en hoeveel tijd moet ik hiervoor nemen?" zijn allemaal dingen die door je hoofd schieten.
Kortom ik heb nog wat te doen deze zomer, naast mijn werk als reisbegeleider.
Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen. Alle mooie dingen aan het reizen, maar ook alle gekke, bijzondere, interessante, vermoeiende en onvergetelijke ervaringen!

  • 12 Juli 2017 - 04:18

    Rozemarijn:

    Echt super dat het nu eindelijk gaat gebeuren! Ik kijk er wel heel erg naar uit om je eerst eventjes te zien volgende week!!!

  • 18 Augustus 2017 - 10:41

    Han:

    Hallo Anneloes. Ik ben nieuwsgierig naar je eerste reiservaringen.

  • 21 Augustus 2017 - 11:06

    Laura:

    Geniet met elke vezel van deze ervaring, vandaag komt niet meer terug!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneloes

Dit zijn de avonturen die ik beleef tijdens verre reizen richting andere continenten. Ik hou een blog bij om een teken van leven te geven en natuurlijk om mijn avonturen met jullie te delen! :)

Actief sinds 27 Maart 2015
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 12209

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 19 Juni 2015

Nieuw-Zeeland en Australië

19 Juli 2017 - 30 November -0001

Wereldreis

Landen bezocht: