Laos, Cambodia & Thailand: same same but different - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneloes - WaarBenJij.nu Laos, Cambodia & Thailand: same same but different - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anneloes - WaarBenJij.nu

Laos, Cambodia & Thailand: same same but different

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

04 November 2017 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal!

De weken vliegen voorbij en dus ook mijn reis gaat in een rap tempo verder. Op dit moment wacht ik op het vliegveld om Azië te verlaten en een nieuw avontuur te beginnen: West- Australië.
Maar voor ik dit hoofdstuk opstart, moet ik nog wel even vertellen wat ik tot nu toe allemaal gedaan heb!

Dit keer heb ik 1 reisbuddy gehad waarmee ik de afgelopen weken door zowel Laos en Cambodja heb mogen rondreizen. En nog leuker, ze gaat mee naar Australië!!

  • 05 November 2017 - 00:24

    Rozemarijn:

    Beetje een korte update deze keer, Loes! Veel plezier in Australië. Dikke knuf!

  • 05 November 2017 - 11:39

    Lia:

    Ja veel plezier daar xx

  • 05 November 2017 - 11:40

    Lia:

    Jij ook hè roos xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneloes

Dit zijn de avonturen die ik beleef tijdens verre reizen richting andere continenten. Ik hou een blog bij om een teken van leven te geven en natuurlijk om mijn avonturen met jullie te delen! :)

Actief sinds 27 Maart 2015
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 12204

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 19 Juni 2015

Nieuw-Zeeland en Australië

19 Juli 2017 - 30 November -0001

Wereldreis

Landen bezocht: