One day more... - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Anneloes - WaarBenJij.nu One day more... - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Anneloes - WaarBenJij.nu

One day more...

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

25 Augustus 2017 | Nederland, 's-Gravenzande

Nog een dag te gaan... dan gaat het avontuur voor mij beginnen!
Deze zomervakantie ben ik veel bezig geweest met alle voorbereidingen.
Het grappige is dat het regelen van de visums nog het makkelijkste ging van allemaal. Binnen 1 minuut had ik het allemaal binnen.
Dat was niet met alles, maar goed dat hoort ook bij het reizen.
Eigenlijk ben ik stiekem al even weggeweest deze zomer, maar dan voor werk. Voor het eerst aan de slag geweest als... reisbegeleidster!
Wat een geluk dat ik het prachtige Vietnam hier nog eens voor mocht bezoeken.
Ondanks veel rennen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan, is het een prachtige reis geworden. Vriendelijke mensen, een leuke groep, zonnig weer en een prachtige omgeving! Een feestje dus!
Nu gaat mijn eigen reis beginnen, met als eerste bestemming Sri Lanka. Ik heb al veel goede verhalen over het land gehoord, dus ik ben benieuwd wat mij te wachten staat.
De volgende bestemming is nog een verrassing (ook voor mij) want ik ga op de bonnefooi weg (winging it).
Het enige wat ik wel weet, is dat ik begin november in Australië ben om met mijn lieve vriendinnetje Cecile te roadtrippen langs the West Coast :)
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,,

  • 25 Augustus 2017 - 18:07

    Mariska (Haar En Zo ):

    Ja het gaat beginnen !! Heel veel succes en plezier. We gaan je verhalen volgen

  • 26 Augustus 2017 - 06:20

    Janneke 't Hart-de Leeuw:

    Eindelijk is het zover en gaat jouw droom in vervulling. Ga ervan genieten Anneloes. Een mooie en veilige reis gewenst. Veel groeten, Janneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneloes

Dit zijn de avonturen die ik beleef tijdens verre reizen richting andere continenten. Ik hou een blog bij om een teken van leven te geven en natuurlijk om mijn avonturen met jullie te delen! :)

Actief sinds 27 Maart 2015
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 12192

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 19 Juni 2015

Nieuw-Zeeland en Australië

19 Juli 2017 - 30 November -0001

Wereldreis

Landen bezocht: