One day more... - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Anneloes - WaarBenJij.nu One day more... - Reisverslag uit 's-Gravenzande, Nederland van Anneloes - WaarBenJij.nu

One day more...

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Anneloes

25 Augustus 2017 | Nederland, 's-Gravenzande

Nog een dag te gaan... dan gaat het avontuur voor mij beginnen!
Deze zomervakantie ben ik veel bezig geweest met alle voorbereidingen.
Het grappige is dat het regelen van de visums nog het makkelijkste ging van allemaal. Binnen 1 minuut had ik het allemaal binnen.
Dat was niet met alles, maar goed dat hoort ook bij het reizen.
Eigenlijk ben ik stiekem al even weggeweest deze zomer, maar dan voor werk. Voor het eerst aan de slag geweest als... reisbegeleidster!
Wat een geluk dat ik het prachtige Vietnam hier nog eens voor mocht bezoeken.
Ondanks veel rennen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan, is het een prachtige reis geworden. Vriendelijke mensen, een leuke groep, zonnig weer en een prachtige omgeving! Een feestje dus!
Nu gaat mijn eigen reis beginnen, met als eerste bestemming Sri Lanka. Ik heb al veel goede verhalen over het land gehoord, dus ik ben benieuwd wat mij te wachten staat.
De volgende bestemming is nog een verrassing (ook voor mij) want ik ga op de bonnefooi weg (winging it).
Het enige wat ik wel weet, is dat ik begin november in Australië ben om met mijn lieve vriendinnetje Cecile te roadtrippen langs the West Coast :)
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,,

• 25 Augustus 2017 - 18:07

Mariska (Haar En Zo ):

Ja het gaat beginnen !! Heel veel succes en plezier. We gaan je verhalen volgen

• 26 Augustus 2017 - 06:20

Janneke 't Hart-de Leeuw:

Eindelijk is het zover en gaat jouw droom in vervulling. Ga ervan genieten Anneloes. Een mooie en veilige reis gewenst. Veel groeten, Janneke